onsdag 18 juli 2012

Idag så vaknade jag klockan 5.45 för att jag hade så ont i min nacke och det gick ner över ryggen och benen. Men nu har det släppt lite grann... Annars så mår jag bara bra tack. Vad som händer idag det vet jag inte ännu mer än att jag hoppas att mina pengar kommer in idag så att jag kan ladda mitt jojo kort så att Frida kan åka till sin pojkvän idag i Marieholm. Hade jätte svårt att sova inatt igen och jag vet inte varför. Det är 5 natten nu som det är så. Jag tänker väl för mycket eller är orolig för något ... Inte vet jag.... Jag hoppas att vi kan åka till Halmstad den 28 Juli men det beror helt och hållet på vädret... Blir det att vi åker dit så ska vi inte äta inne på äventyrslandet för att snacka om var maten var dyr där. Hur jag vet det ??? Var inne på deras hemsida och kollade menyn. Gubben är iväg och jobbar. Så jag sitter här själv förutom katterna och Frida hon sover så gott i sin säng. Ska till biblioteket idag kanske och låna spanskkurs så att Frida kan lära sig lite spanska innan hon reser med sin syster och hennes pojkvän till Spanien vecka 44 när det är höstlov. Frida ser verkligen framemot detta... Och den 15 augusti så börjar skolorna igen här i Eslöv och Frida börjar i 6:an på Västra för att hon kunde inte gå kvar på Fridasro skolan pga mobbning med mera... Den 1 augusti blir man överflyttad till Hörby ifrån Lund och skönt ska det bli för han. Han trivs inte i Lund men men det är inte så långt kvar tills han får börja i Hörby i stället.  Ha en bra dag så länge så kanske jag uppdaterar senare... Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar