tisdag 17 juli 2012

Idag så har jag inte gjort så mycket genom att jag har varit gaska uttråkad... Det är så tråkigt när man har vänner som är lediga eller inte har något jobb och som inte vill  umgås med  mig överhuvudtaget. Men men sånt är livet. Igår så hade jag min underbara vän Jenny här och det är alltid roligt när vi ses eller när vi skriver till varandra.... Jag är så glad för att jag fick lära känna en sådan underbar tjej.... Har känt henne i 10 år nu.
Jag lärde känna denne när jag och min dotter bodde i Marieholm och ibland så önskade jag att vi bodde kvar där. Det är tur att det finns bussar som går dit. Och sen har min dotter skaffat sig en kille som bor i Marieholm och det roliga är med detta att jag känner familjen.... Uppdaterar kanske senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar