torsdag 19 juli 2012

Godmorgon!!!!!
Idag så vaknade jag vid 6.00 tiden för att då kunde jag inte sova längre för att jag började att få ont i mina höfter... Igår så var jag och Frida på Glada Hörnan och åt och sen laddade vi mitt jojo kort så att hon kunde åka till sin pojkvän i Marieholm. Och sen gick jag runt på stan och kollade läget. Och sen tog jag en fika igen på Glada Hörnan klockan 14.30 och sen möte jag upp min älsta dotter  Stephanie och hennes underbara pojkvän Pierre. Sen gick vi in på Coop för att jag behövde kaffe och då passade jag även på att köpa hårfärg. Så nu har jag provat Svart Tulpan men jag känner att det är ingen färg som passar mig precis så det blir inte den färgen nästa gång. Gubben är på jobbet och jag sitter här och tråkar och Frida sover....Får se om Frida åker till Marieholm idag eller inte genom att det regnar och ska göra det hela dagen tyvärr... Ska det inte bli sommar snart...????  Ikväll när gubben kommer hem så ska vi åka iväg och hämta spel som jag har köpt och jag ska ta mig ett extra spel för att min underbara vän Annika hade också köpt ett spel på samma ställe som jag.  Annars så vet jag inte vad som händer idag. Uppdaterar senare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar